|
Hallo,
Ik vroeg mij af, hoe ik nou het beste Mac kon omschrijven..
Lt. Mac Macreynolds
Mac was een goede vriend van Magnum en was een luitenand bij het leger. Regelmatig moest hij zijn computer doorspitten voor Magnum, zodat Magnum aan zijn informatie voor zijn zaken kon komen. Liever werkt Mac er niet aan mee, maar toch uiteindelijk doet hij het altijd.
In de aflevering, "Did you See the Sunrise?" uit seizoen seizoen 3, zal Mac worden vermoord. De Ferrari van Magnum word opgeblazen, maar Mac zit er in... De bom was eigenlijk bedoeld voor Magnum. Dat is een van de redenen dat Magnum het er zwaar mee heeft, en natuurlijk ook dat hij een goede vriend kwijt is.
Jeff Mackay
De rol van Mac word vertolkt door Jeff Mackay. Wat basisinformatie word hieronder weergeven.
Naam: Jeffery Neill Mackay
Geboren: 20 oktober, 1948
Geboorteplaats: Dallas, Texas, Amerika
Sinds de jaren 70 is Jeffery Neill Mackay voor het eerst te zien op tv. Een vast personage kreeg hij in Baa Baa Black Sheep en in Magnum. In Magnum is Jeff Mackay ook wel te zien als andere characters. Na de dood speelt hij zijn eigen look-a-like, namelijk Jim "Mac" Bonnick.
.. Is dit een goede beschrijving?