Last visit was: It is currently Wed Sep 08, 2010 12:47 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Magnum meets The A-team
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 8:55 pm 
No license P.I.
No license P.I.

Coming Soon (denk ik):

Als The A-Team een missie krijgt om man zijn ontvoerde dochter te bevrijden in Hawaii, komen ze Magum tegen, die zeker geintreseerd is in de zaak. Het team besluit hem mee te nemen, terwijl BA boos word op Higgins word Face goede vrienden met Rick.

Offline Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 10:30 pm 
Site Admin
Site Admin

Leuk idee,, ben benieuwd :)

I get misty just holding your [Geweer schot]... I can of course explain this... Oops.

Offline Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Aug 05, 2007 1:25 pm 
No license P.I.
No license P.I.

The A-Team meets Magnum P.I.:

Het was een rustige dag in L.A.
The A-Team had de van in een weilandje geparkeerd en waren even gaan uitrusten.
'Het is bijna twaalf uur, jongens' zei Hannibal "Ik zal me eens gaan verkleden, we moeten zo naar onze klant."

Hannibal liep naar binnen en begon zich als een Hotdog verkoper te verkleden. Ondertussen ruimde de rest van het team alles op. Na een tijdje was Hannibal klaar en ging BA achter het stuur zitten. Ze reden een stukje door het park en kwamen toen aan bij een Hotdog kraampje. Hannibal liep naar de man die er bij stond, het was een vriend van hem, en dus werd er gewisseld en ging Hannibal achter de kraam staan.

Offline Profile  

Post subject:
PostPosted: Wed Aug 15, 2007 3:41 pm 
Site Admin
Site Admin

Waarneer krijgen we een vervolg? :p

I get misty just holding your [Geweer schot]... I can of course explain this... Oops.

Offline Profile  

Post subject: Re: Magnum meets The A-team
PostPosted: Sat Nov 10, 2007 3:59 pm 
P.I.
P.I.

Vervolg van The A-Team meets Magnum PI (let op, dit is geen vervolgverhaal.):

Image

Hannibal hoefde niet lang te wachten of er kwam een man in een zwart driedelig pak naar hem toe.
"Hallo, mag ik een hotdog" vroeg de man.
"Maar natuurlijk mag dat" antwoorde Hannibal.
Hannibal begon een hotdog te maken, en pakte een fles cury, die hij "per ongeluk" op de man zijn pak spoot.
"Sorry, meneer" zei Hannibal "Laat mij u daar maar mee helpen"
Hannibal pakte een vette keukendoek, en wreef over de vlek, waardoor de vlek alleen nog maar groter werd.
"Stopt u er maar mee, excusses aanvaard" antwoordde de man beleeft.
Op dat moment komt Murdock op skates aangereden, en botst tegen de man op, waardoor hij de hotdog tegen zijn pak aan liet vallen.
"Sorry" zei Murdock.
"Maakt niet uit" zei de man "Maar misschien kun je beter eerst een beetje in je tuin oefenen, he"
"Inderdaad" antwoordde Murdock
"Kunt u het wel betalen" vroeg Hannibal
"Wat, die hotdog" vroeg de man.
"Nee, The A-Team"
"Wat... zijn jullie The A-Team"
"Ja"
Op dat moment komen Face en BA er ook bij staan.
"Dit is mijn team, de man met de glimlach is Templeton Peck, Faceman, de man met het blauwe petje is "Howlin Mad" Murdock, en de man met het goud is BA Baracus, Bosco Albert, of beter Bad Attitude, en ik ben John Smith, beter bekend als Hannibal.
"Geweldig" zei de man.
"Volgens Mr.Lee wilt u dat wij naar Hawai gaan om u dochter te vinden, die daar is verdwenen" zei Hannibal "waarom gaat u niet naar de politie, of een privé inspecteur, wij kennnen een Vietnam vriend van ons, Thomas Magnum, die daar zijn uhh.... bureau heeft"
"De politie heb ik gesproken, ze hebben notities gemaakt, verder niets, alleen ene Tananka wilde er meer mee, maar hij werd kort gehouden"
Hannibal lacht.
"En ik heb heel veel goeds gehoord over The A-Team, dus vandaar"
"Oke" zei Hannibal "Maar ik ga ook wel met Magnum praten, misschien wil hij wel mee"
"Oke, meneer Smith" zei de man.
"Oh, ik heb hier een nieuw pak voor u, mr.........euh" zei Face
"Parker, Luke Parker"
"Okay, want u kunt niet met dat pak over straat"
Face geeft het pak aan de man.
"hier, voor iedereen een hotdog" zei Hannibal
Iedereen at zijn hotdog, en als snel viel BA in slaap.
De zelfde dag nog gingen ze met een vrachtvliegtuig, met de van en de vette achterin, opweg naar Hawai.

In een paar uur waren ze op Hawai, en sprak Hannibal zijn mannen toe.
“Oke team, we hebben een aanknop punt hier op hawaï, dat is Thomas Magnum, hij heeft met ons gediend in ‘Nam, en is daarna hier een prive inspecteur geworden, we gaan eerst eens bij hem op bezoek. Ook zijn vriend T.C en Rick hebben zich hier gevestigd, ook die kennen we uit Vietnam. Daarna gaan we met die Tanaka van de politie op bezoek gaan, misschien dat hij ons kan helpen. Face, jij pakt de Vette samen met Murdock, en aangezien BA nog niet wakker is, pak ik de Van samen met hem”
“Kolonel, waar woont Magnum?” vroeg Face.
“In het gastenverblijf van Robin Masters landgoed, Face”
“Oke, hopelijk gelooft hij dat wij onschuldig zijn” antwoordde Face.
“Ik denk het wel” antwoorden Hannibal.

Ze begonnen hun tocht naar het landgoed van Robin Masters, en toen ze het al voor zich zaggen liggen kwam er opeens een rode Ferrari uit de bocht gescheurd, duidelijk op weg naar het landgoed. Het geluid van de Ferrari maakte BA wakker.
“He, sukkel, waar zijn we” zei hij tegen Hannibal.
“Nou BA, we zijn net met het vliegtuig naar Hawaï gegaan” antwoordde Hannibal.
“In een vliegtuig, Hannibal, je weet dat ik dat haat, jullie hebben me weer gedrogeerd”
“BA, waarom word je altijd zo boos als we dat doen, je zou juist blij moeten zijn, we zorgen ervoor dat jij naar andere gebieden kunt, in korte tijd, en niet doodsangsten uit hoeft te staan, dat is toch fijn”
“He, Hannibal, zo heb ik er nog nooit tegen aangekeken, dat is inderdaad waar” antwoordde BA “Maar waarom vragen jullie het dan niet gewoon zo voor het vliegen, en geven het drogeerspul dan aan mij, zodat ik het zelf kan innemen?”
“Omdat we niet weten hoe je reageerd, dus dat zou gevaarlijk kunnen zijn”
“Dat is waar, Hannibal, maar doe het in het vervolg maar zo”
“fijn” antwoordde Hannibal.
De Ferrari stopte inderdaad voor het landgoed van Robin Masters, en Magnum stapte uit de auto. Face’ Corvette stopte achter hem, en daarachter de Van, waar BA nu achter het stuur zat.
“Dat is Magnum” zei Hannibal door een mobilofoon.
Face en Murdock stapte uit de Vette en liepen naar Magnum toe. Daarna stapte ook Hannibal en BA uit de van en liepen naar Magnum toe.
“Hoi” zei Face.
Magnum draaide zich om.
“Hoi, jullie zijn The A-Team, toch?”
“Ja” antwoordde Hannibal “ik zou ons voorstellen, maar je kent ons al”
“Ik geloof in jullie onschuld, wat komen jullie hier doen?”
“Kunnen we dat binnen bespreken, het is nog al een lang verhaal”
“Dat zou kunnen, als ik naar binnen kon, Higgins, de baas van beveiliging van Robin’s nest, heeft de code van het hek veranderd.”
“Laat mij maar” zei Face.
Hij liep naar de Corvette, en haalde een apparaatje tevoorschijn.
“Dit apparaatje zoekt de code van het hek, en stelt daarop af, kijk maar”
Face drukte op een knopje, en het hek ging open.
“Ik zou er veel voor willen geven om zo’n apparaatje te hebben” zei Magnum.
“Hier heb je het” zie Face, en hij gaf het apparaatje aan magnum.
“Dankje” zei Magnum “Maar nu heb je er zelf geen meer”
“Denk je dat” zei Face “Ik heb er nog twee in de Vette ligen.
Ze liepen allemaal weer terug naar de drie auto’s en reden die door de poort naarbinnnen.
Zeus en Appolo begonnen meteen te blaffen, nog harder dan normaal. Higgins kwam naar buiten gelopen.
“Humm, Magnum is terug, en aan de heren te horen heeft hij vrienden meegenomen. En daar kwam de stoet bijzondere auto’s aanrijden, de rode Ferrari voorop, daarna de witte Corvette met de horizontale streep, en de zwarte GMC bus met omhoog lopende rode streep sloot de rij.
“Dat busje ken ik, dat is het busje van The A-Team, is Magnum nu nog gekker geworden, neemt hij nu al misdadigers het landgoed van Mr. Masters op”

Magnum stopt de Ferrari net voor Higgins voeten, waardoor Higgins bijna achteruit moet springen. Magnum stapt uit zijn auto en word meteen aangevallen door de honden. Murdock ziet dit gebeuren en stapt uit de Corvette.
"Laat mij maar" zegt Murdock en hij loopt naar de honden "Ik heb ervaring met honden"
"Dat komt omdat je er zelf bijna een bent, sukkel" antwoord BA die ondertussen ook uit de Van is gestapt.
Murdock kijkt BA vuil aan en loopt daarna naar de honden.
"Ga maar lekker rustig liggen, hondentjes, op dit heerlijke Hawaï" begint Murdock tegen de honden.
"En jullie vallen nooit meer die aardige Mr. Magnum aan, oke hondenponnetjes"
De honden gaan liggen en doen niets anders meer.
"Dag jongens" zegt Magnum spottend tegen de honden.
"Nu heb je het gedaan hoor, die honden moeten bewaken" zegt Higgins, die zijn gedult aan het verliezen is.
"Dat doen ze ook, alleen nu weten ze dat Magnum aan de goed kant staat" antwoord Murdock.
"Dat is nu juist het probleem" antwoord Higgins.
"Higgins, zo praat je niet tegen onze gasten" antwoordde Magnum.
"Gasten, deze mannen zijn misdadigers" schreeuwt Higgins terug, hij was zijn gedult verloren.
"Ze zijn ten onrechte veroordeeld, ik heb ze destijds nog zien vertrekken, maar alleen mijn ooggetuigenis won het toen niet tegen het "oveweldigende bewijs" van de aanklager" antwoordde Magnum "En ik geloof dat Robin ook gelooft in hun onschuld"
"laten we hem daar dan maar eens over bellen" antwoordde Higgins en hij liep het huis in, gevolgt door Magnum.

In het huis belt Higgins naar Robin Masters.
"Hallo, Mr.Masters, Magnum is gek geworden hij heeft het beruchte A-Team hierheen gebracht, die misdadigers en hij beweerd dat u ook denkt dat ze onschuldig zijn"
Magnum hoort Robin Masters lachen.
"Laat mij Magnum hier maar even over spreken" antwoordde Robin Masters.
Higgins geeft de telefoon aan Magnum.
"Hallo Robin" zegt Magnum.
"Hallo Tom, zeg, je vrienden mogen als mijn gasten blijven, als ik een boek over ze mag schrijven" zei Robin Masters.
"Oke" zegt Magnum, en hij loopt naar buiten.

Als hij buiten is loopt hij naar Hannibal toe.
"Hannibal, jullie mogen van Robin blijven als zijn gasten, maar dan wil hij een boek over jullie schrijven"
"Humm, als hij niets over Murdock schrijft, of alleen schrijft over een extra vietnam hulp, dan is het een deal" antwoordde Hannibal.
Magnum rent weer naar binnen en pakt de telefoon weer op.
"Robin, het mag, als je niets over Murdock schrijft, die er toch zeker mee te maken heeft" zei hij tegen Robin Masters.
"Oke, ik interview ze er nog wel een keer over, dankje Magnum, ik wou al eeuwen een boek over ze schrijven, doei"
En toen verbrak Robin Masters de verbinding.
lachend, en met een eigenwijze blik in zijn ogen, liep Magnum naar Higgins.
"Ze mogen blijven" zei hij tegen Higgins, en toen liep hij lachend naar buiten.

Magnum hielp het team in te trekken in het tweede gastenverblijf, wat Robin Masters een aantal weken geleden had laten bouwen, het was een soort stijlvolle houten hut, maar dan heel groot. Aangezien Magnum in het eerste gasthuis zat, en het vervelend was om de hele tijd gasten in de villa te hebben, moest er wel een tweede gasthuis worden gebouwd. Maar dat was niet het enige nieuwe op het terrein, op de parkeerplaatst stond een nieuwe Aston Martin DB5 geparkeerd, deze had Higgins meteen afgenomen van Magnum, maar Robin Masters had al gebeld of hij hem binnen twee weken wou proberen te stelen. Toen Magnum dat had gehoord had hij super hard zitten lachen. Om eens een keer iets terug te doen zou hij TC die dag meenemen in de Aston Martin.

Maar op dit moment hielp hij Murdock met het uitpakken van zijn tas: Een machinegeweer, twee machinegeweren, een knuffeltje, twee knuffeltjes, drie knuffeltjes, en zo ging het maar verder.
Terwijl ze dat deden legde Hannibal uit waarom ze in Hawaï waren.
Toen ze klaar waren met het uitpakken van de tassen en de Van en Corvette kwam Hannibal naar hem toe.
"Magnum, ik zou graag met Luitenant Tanaka spreken" zei Hannibal.
"Maar die is toch doo.... oh, je bedoelt zijn zoon denk ik" antwoordde Magnum.
"Ja, ik denk het" zei Hannibal.
"Okay, ik zal je wel in de Ferrari brengen" antwoordde Magnum.
"Okay, maar, Face gaat ook mee, dus neem jij Face maar mee, dan ga ik wel in de Van"
"We kunnen ook de Audi nemen" antwoordde Magnum.
"Afgesproken" zei Magnum, maar ondertussen begon hij al te denken.
"Ik weet wat jullie denken, ik wil dan misschien de Audi wel hebben, maar zonder dealtje laat Higgins mij niet gaan, of ik moet geluk hebben"

"Magnum, je neemt de Audi niet mee" schreeuwde Higgins.
"Kom op Higgins, dit is hun zaak"
"Alleen nog maar meer redenen om "Nee" te zeggen" antwoordde Higgins.
"Higgins, we hebben hem echt nodig"
"Oke, ik weet dat Mr. Masters je heeft opgedragen de DB5 te stelen, dit laat jij mislukken, begrepen"
"Oke, Higgins, voor deze keer dan maar"
"Neem de Audi dan maar" antwoordde Higgins.
Magnum, Face en Hannibal stapte in de Audi en reden weg.
"Maak je maar geen zorgen, Higgins mag dan wel zeggen dat JIJ de DB5 niet mag stelen, maar hij heeft niet gezegt dat IK hem niet voor je mocht stelen, ik wou altijd al proberen een Aston Martin te stelen" zei Face tegen Magnum.
"Op zoek naar meer luxe, Face?" antwoordde Hannibal spottend.
"Grappig Hannibal" zei Face.

Ze reden naar het politie bureau.
"Magnum, kun jij hem voor ons gaan halen, en ons contactpersoon zijn, de politie ligt ons niet zo" zei Hannibal.
"Maak je geen zorgen, hij is net als zijn vader, hij gelooft jullie wel" antwoorden Magnum.
Toen stapte Magnum uit en liep het politiebureau binnen.

Even later kwam Magnum het politiebureau weer uit, met een klein mannetje.
Het mannetje droeg een pet van de detroit tigers, en had een groenig shirt aan, met een korte, bruine broek.
In een zakje van zijn broek zat een brilletje, dat was een van de enige verschillen die hii met zijn vader had.
Ze stapte in de auto en reden weg.

Even later kwamen ze aan bij het landgoed van Robin Masters, Magnum gebruikte Face' zijn apparaatje om binnen te komen.
Ze parkeerde de auto en liepen naar het tweede gastenhuis. Daar gingen ze zitten en had Murdock al thee gemaakt.
Terwijl ze lekker van de thee genoten, vertelde Hannibal zijn verhaal, soms aangevuld door Face, Murdock of BA.
"Okay, dus daarom kwamen jullie naar mij, omdat ik wel naar dat meisje wou zoeken" sprak Tanaka Jr. nadat ze waren uitgesproken.
"Ja, inderdaad" zei Face.
"Ik zou jullie en mijn vriend Magnum graag helpen, en ik geloof in jullie onschuld, maar ik kan niet zonder dat het gezien word met "misdadigers" samenwerken" antwoorde hij.
"Begrijpen we" antwoordde Hannibal.
"Maar, als het kan, zal ik jullie helpen"
"Oke, man" antwoordde BA.

Daarna bracht Magnum, Tanaka weer terug naar het politie bureau.

Even later was hij weer terug op het landgoed, waar de mannen van het A-Team nog steeds zaten te wachten.
Het was ondertussen al donker aan het worden.
"Morgen wil ik Orville, of Rick als hij dat liever heeft, en TC graag willen spreken, het is lang geleden dat ik ze voor het laatst zag" zei Hannibal.
"Okay, dat zal ik regelen" antwoordde Magnum.
En toen Magnum dat had gedaan, gingen ze allemaal slapen.

De volgende ochtend stond Hannibal al vroeg op.
Toen hij naar buiten liep zag hij Higgins al buiten staan en zijn honden trainen.
"Goede morgen" zei Hannibal.
"Morgen" zei Higgins niet bepaald blij.
"Higgins, jij hebt in de tweede wereldoorlog gedient, toch" vroeg Hannibal.
"Ja, onder het regiment, hoezo"
"Stel je eens voor, je kreeg bericht over hoe je de oorlog kon stoppen, maar dan moest je iets doen wat eigenlijk tegen het regiment is, maar je hebt er toestemming voor. Je besluit, samen met je team, om die opdracht te voltooien, en begint er dan ook aan. Als je terug komt van die missie blijkt het hoofdkwartier afgebrand, en diegene die je de missie gaf, is niet meer. Alle bewijzen van de missie zijn vernietigd. Meteen word je in de boeien geslagen, en verhoord, maar je hebt niets gedaan, maar dat kan je niet bewijzen. Je besluit om maar te vluchten, om de mensen van Engeland nog op een andere manier te kunnen dienen" zei Hannibal " Mischien dat je nu wat meer respect voor ons kan opbrengen, of misschien zelfs geloven?"
"Je hebt me aan het denken gezet, beste Colonel, maar ik weet nog niet wie ik moet geloven" antwoordde Higgins.
Hannibal glimlachte.
En voor het eerst in glimlachte Higgins wrang terug.
Hannibal draaide zich om en liep weer weg, terug naar het gasthuis.

Toen Hannibal binnen kwam zat Magnum al in een leren stoel in de hoek van de kamer. Op de tafel naast hem lag een gedemonteerde M16. Face zat op zijn bed en poetste zijn Colt 1911 op. BA stond in het midden van de kamer en keek rond. Murdock sliep nog.
'Die Higgins is zo'n slechte nog niet' zei Hannibal.
'Heb je hem omgepraat, Kolonel?' vroeg Face.
'Een beetje' antwoordde Hannibal.
Magnum draaide zich weg van zijn M16
'Hoe heb je dat gedaan?' vroeg hij verbaasd.
Hannibal pakte een stoel en ging erop zitten.
Hij pakte een sigaar en stak deze aan. Hij keek mysterieus naar Magnum.
Hannibal begon te praten.
'Om Jonathan Higgins om te praten...' Hij pauzeerde even.
Magnum keek gebiologeerd naar Hannibal. Het team was ook geïnterseerd. Zelf Murdock was wakker geworden.
'Moet je alles koppelen aan het Regiment' zei Hannibal.
De rest moet lachen.

Last edited by T.Magnum01 on Wed Jan 07, 2009 7:28 pm, edited 11 times in total.

Offline Profile  

PostPosted: Sat Nov 10, 2007 4:28 pm 
Site Admin
Site Admin

Ziet er goed uit hoor. Ben benieuwd naar een vervolg :)

Offline Profile  

PostPosted: Wed Jan 07, 2009 9:49 pm 
Site Admin
Site Admin

Leuke toevoeging weer :)

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 2 hours