Last visit was: It is currently Sun Sep 05, 2010 1:49 pm

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: zal me ff voorstellen
PostPosted: Fri Sep 25, 2009 5:56 pm 
No license P.I.
No license P.I.

Hoi Allemaal
Ik ben Manuella ben 31 jaar oud , 13 jaar getrouwd met Peter en we hebben een dochter van 9 Nikita , Ik ben instructeur op een schietverening waar ik nu zelf 9 jaar schiet en 7 jaar les geef.

Ik zal een jaar of 6 zijn geweest toen mijn vader naar Magnum keek en ik het toch wel heel leuk vond en het altijd met hem meekeek.
en ben dat ook altijd blijven doen.

in 1992 moest ik voor een bruiloft naar Amerika toe en besloot er samen met mijn zusje een vakantie aan te plakken van 3 weken.

Wij kregen toen via via te horen dat Tom Selleck opnames had voor een film in Florida waar wij dan ook heen zijn gegaan en het bleek inderdaad zo te zijn ,
We mochten met hem op de foto en het bleek een hele lieve man te zijn in het echt heel rustig en heel vriendelijk.

In 2001 moest ik weer naar Amerika dit maal omdat mijn zusje die er woont ( andere zusje ) ging trouwen en nu ook weer besloten mijn man en ik dat we er een tijdje zouden blijven met onze dochter.
Uiteraad ben ik op zoek gegaan en toen bleek die wederom bezig te zijn met een film Crossfire Trail en weer heb ik meer als een uur gereden om te kijken of ik er bij kon komen met wat vrienden van me en mijn dochtertje.

nu heb ik dus een foto van Tom waar ik met hem opsta al kind en 1 waarhij op staat met mijn dochtertje vast in de hand

Kortom Ik ben al zn 20 jaar gek van Tom en dat zal ik ook altijd blijven , ik heb nu in de planning staan om rond de kerst naar Amerika te vliegen waar dan de Film Killers uitkomt die wij pas in 2010 krijgen

Ik heb ook nog medere foto,s met een handtekening van hem erop en opnames die ik daar van hem zelf gemaakt heb met een camcorder , mocht je dat wel willen wil ik je dat best opsturen tenzij je zelf natuurlijk de postzegel betaalt

Groetjes Manuella

Offline Profile  

Post subject: Re: zal me ff voorstellen
PostPosted: Wed Oct 07, 2009 9:58 am 
Site Admin
Site Admin

Heel intressant verhaal. Zou het ook leuk vinden Tom eens te ontmoeten, maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren.

I get misty just holding your [Geweer schot]... I can of course explain this... Oops.

Offline Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 2 hours